Ви тут: ХНАДУ / Інформація про університет
Русский
English
Deutsch
Français
п'ятниця, 20-09-2019
Автомобіль із силовою кріогенною установкою

Корпус факультету управління та бізнесу
  • Створення 
  • Перші роки 
  • В роки тяжких випробувань
  • Повоенна відбудова
  • Робота в нових умовах
  • В період „перебудови” 
  • Для незалежної України 
  • Зустрічаючи 75-річний юбілей 
  • ХНАДУ сьгодні 
  • Славетні традіції ХНАДУ 
  • Особлива гордість ХНАДУ

Переглянути...


Головний корпус ХНАДУ

Організатором та першим директором інституту (до 1931 р.) був І.О. Бесєдовський.
3 1931-1933 р. директором XAДI був П.К. Тисячний.
3 1933 до 1937 року інститут очолював М.М. Чупiс.
3 1938-1941 р. - А.П. Хмельницький
3 1945-1959 р. ректором XAДI був О.К. Бiруля.
3 1959-1978 р. інститут очолював доцент Б.В. Решетніков.
З 1978-1992 р. ректором ХАДI був I.M. Грушко.
У 1992 р.на посаду ректора був обраний професор А.М. Туренко.

   

  • 23 липня 1930 року - основа Харківського автомобільно-дорожнього інституту (ХАДІ);
  • квітень 1993 року - ВНЗу присвоєний ІV рівень акредитації і перейменований в Харківський державний автомобільно-дорожній технічний університет (ХДАДТУ);
  • серпень 2001 року - ВНЗу присвоєний статус національного ВНЗ і перейменований в Харківський національний автомобільно-дорожній університет (ХНАДУ).


На 40 кафедрах університету працює кваліфікований професорсько-викладацький склад – 875 осіб. Серед них 7 Заслужених діячів науки і техніки та працівників освіти  України, 11 Лауреатів Державної премії України, 2 заслужених працівника освіти України, 25 академіків та 32 членів - кореспондентів ТАУ України та інших академій України, Кавалер ордена Ярослава Мудрого V ступеня, 2 Кавалери ордена «За заслуги», 6 володарів знаку «За наукові досягнення», 4 володаря знаку «Петро Могила», 55 відмінників Освіти України.

Навчання студентів здійснюється в сучасних навчальних аудиторіях та лабораторіях, таких як:

  • лабораторія кріогенної і пневмотехніки;
  • експертизи технічного стану транспорту;
  • метрології;
  • наукових досліджень протипожежної технології;
  • реологічних методів дослідження;
  • зимового утримання доріг;
  • інноваційних технологій тощо.

На новому факультеті комп'ютерних технологій і мехатроніки створені:

  • студентське проектно-конструкторське бюро;
  • лабораторії електро- та гібридних автомобілів;
  • мехатроніки;
  • телематики;
  • синергетики;
  • електромагнітних досліджень, та ін.

Унікальною є навчально-наукова лабораторія діагностики автомобілів з сучасними стендами відомих у світі фірм Bosch, Sun, Celete та ін., де студенти, крім практичних навичок, здобувають робітничі професії.

В університеті зосереджено сім всесвітньо-відомих наукових шкіл:

  • «Динаміка гальмування і гальмові системи автотранспортних засобів»;
  • «Фізико-хімія, механіка та довговічність органічних в’яжучих і бетонів на їх основі»;
  • «Ефективність проектування, будівництва та експлуатації автомобільних доріг»;
  • «Технологія конструкційних матеріалів і матеріалознавство»;
  • «Діагностика і прогнозування технічного стану автомобілів»;
  • «Підвищення ефективності будівельних і дорожніх машин»;
  • «Економіка та управління в транспортному комплексі».


Серед найбільш важливих наукових розробок вчених ХНАДУ є:

  • екологічно чистий автомобіль з гібридною силовою установкою;
  • екологічно чистий двигун внутрішнього згоряння, що працює на стиснутому природному газі;
  • щебено-мастикові асфальтобетони на основі бітумів, модифікованих полімерами;
  • лазерна вимірювальна система;
  • система відео діагностики автомобільних доріг;
  • кольоровий дорожній бетон на основі органічних в’яжучих;
  • управління громадським пасажирським транспортом великих міст та регіонів України;
  • синергетичний електромобіль;
  • магнітно-імпульсний комплекс щодо відновлення поверхонь кузова;
  • модульні конструкції автогрейдерів тощо.

Університет систематично виконує роботи з підвищення безпеки дорожнього руху на мережі автомобільних доріг загального користування і міських вулицях, оцінки якості стану доріг, а також мостів і споруд на дорогах, роботи з підбору складу та супроводу різних технологій, здійснює науковий супровід виконання робіт з капітального ремонту автомобільних доріг тощо. Далі...